Masažer-kupovina na daljinu/van poslovnih prostorija

Potrošač B.N. naš stariji sugrađanin, kupio je na prezentaciji, masažer sa magnetima za 1200eura. Kako je B.N. ranije imao operativne zahvate, kupljeni masažer nije mogao da koristi zbog zdravstvenih smetnji. Nama se javio posle mesec dana od dana kupovine sa pitanjem šta da radi. Nažalost rok od 14 dana je protekao i potrošač nije mogao da vrati proizvod trgovcu. Tom prilikom ispričao nam je da su im trgovci čim su došli na prezentaciju podelili greb-greb kupone sa popustima…..tako je starija gospođa imala sreću i ogrebala kupon od 50% popusta i kupila jastuk u pola cene za 50.000din. Ne tvrdimo da su proizvodi sa prezentacija lošeg kvaliteta samо savetujemo potrošačima da se ne kupuju inertno. Trgovac predstavi potrošaču, mogućnost povrata robe za 14 dana u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i to je zaista tačno ali u Ugovoru koji potrošač ne retko ne pročita, pretposlednja stavka u mnogim situacijama glasi: – U slučaju da potrošač odustane od kupovine, dužan je da trgovcu na ime sterilizacije proizvoda, isplati iznos od 12.000din Ovim putem je trgovac zagarantovao sebi dobit na štetu potrošača. Čitajte ugovore pre potpisivanja. Pravo potrošača na odustanak od ugovora


Član 28.

 Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu,
odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 34. i 35. ovog zakonа (u daljem tekstu odustanak od ugovora)

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *