Prijava potrošačkih prigovora

Prvi korak koji potrošač treba da preduzme prilikom nesaobraznosti kvaliteta robe i usluga je da podnese REKLAMACIJU trgovcu ili pružaocu usluga. Trgovac/pružaoc usluga/ je dužan da zaprimi reklamaciju potrošača, da mu izda POTVRDU O PRIJEMU REKLAMCIJE i u roku od osam dana, odgovori potrošaču da li mu je reklamacija osnovana ili neosnovana.

U slučaju da potrošač nije zadovoljan odgovorom trgovca, obraća se udruženju za zaštitu potrošača, tržišnoj inspekciji i ukoliko se ne nađe rešenje pravosudnim organima.

Ukoliko imate slučaj koji niste uspeli da rešite sa trgovcem ili pružaocem usluga za pomoć ili savet stojimo Vam na raspolaganju.

Prijem potrošačkog prigovora

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *